Προσοχή: η σελίδα θα ενημερώνεται τακτικά εφόσον προκύπτουν νέα ερωτήματα
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Απαντήσεις στα πιό συνήθη ερωτήματα
Οι συμμετέχοντες σύλλογοι θα μπορούν να εισέλθουν στον χώρο από τις 11.00 π.μ. ώστε να οργανώσουν τον χώρο που τους έχει διατεθεί.
Συνιστάται οι σύλλογοι να αφιχθούν τουλάχιστον 60 λεπτά πριν την έναρξη της εκδήλωσης.
Η εκδήλωση θα αρχίσει ώρα 14.00
Θα υπάρχουν διαθέσιμα τραπέζια και καρέκλες για τους συλλόγους που έχουν δηλώσει συμμετοχή έως την 7η Δεκεμβρίου.
Τα τραπεζάκια θα φέρουν αρίθμηση. Κατά την προσέλευση σας στο περιστύλιο, η γραμματεία της διοργάνωσης θα ενημερώνει τους συλλόγους για τον αριθμό του τραπεζιού που αντιστοιχεί.
Φυσικά ο κάθε σύλλογος μπορεί να συμμετάσχει με περισσότερα από 10 άτομα!
1. Κατά την προσέλευση τους οι σύλλογοι που έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν να παρουσιάσουν χορευτικό, θεατρικό ή άλλο είδος (π.χ. παρουσίαση powerpoint) θα πρέπει να προσκομίζουν το υλικό τους στην κονσόλα για έλεγχο και αντιγραφή.
2. Λόγω του μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων, η μέγιστη διάρκεια χρόνου για κάθε σύλλογο ανέρχεται σε 3 λεπτά ή έναν χορό.
Όχι, δεν χρειάζεται. Το μόνο που πρέπει να φέρουν είναι το οπτικοακουστικό τους υλικό σε ψηφιακό μέσο (USB STICK, CD-ROM, DVD).
Λόγω της κατασκευής του εκθεσιακού χώρου υπάρχουν πρίζες αραιά τοποθετημένες. Επομένως, όσοι σύλλογοι επιθυμούν ρεύμα στο τραπεζάκι τους θα πρέπει να φέρουν τις δικές τους μπαλαντέζες με επαρκές μήκος, τις οποίες θα συνδέσουν με δική τους ευθύνη.
Όλοι οι συμμετέχοντες σύλλογοι θα λάβουν τιμητική διάκριση στο όνομα του συλλόγου.
Όλα τα άτομα-μέλη των συλλόγων που θα συμμετάσχουν θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής.
Οι ομιλίες των διοργανωτών και οι απονομές θα λάβουν χώρα μεταξύ 17.00 και 20.00
Καθόλη την διάρκεια της εκδήλωσης δεν επιτρέπονται πωλήσεις ειδών ή εισπράξεις δωρεών και συνδρομών.